עמוד הבית   עמוד הבית

מדורי תוכן

 · מחלות סרטן
 

כלים

 · כניסה לפורום
 · מאמרים נוספים
 

 

מחקר: 2 כוסות תה עשויות לסייע במניעת סרטן הרחם

  15/12/2005
תה ירוק ושחור מכילים חומרים העשויים להגן על גוף האדם מפני סרטן

שתיית שתי כוסות תה ליום עשויה להפחית את הסיכוי ללקות במחלת הסרטן, כך טוען מחקר שוודי חדש המתפרסם בימים אלה. המחקר נעשה על ידי חוקרים ממכון קרולינסקה בסטוקהולם.

המחקרים התיאורטיים אשר קדמו למחקר המעשי מעלים השערה כי תה ירוק ושחור מכילים חומרים העשויים להגן על גוף האדם מפני כמה סוגים של מחלת הסרטן. ואכן, במחקר החדש, בו השתתפו יותר מ-60,000 נשים, גילו החוקרים כי נשים אשר שתו שתי כוסות תה או יותר בכל יום לקו בסרטן הרחם משיעור נמוך בכמעט 50% מנשים אשר לא שתו תה.

במחקר השתתפו 61,057 נשים בין הגילאים 40 ל-76 אשר מילאו שאלונים על הרגלי האכילה והשתיה שלהן בין השנים 87' ל-90'. כל אחת מן הנשים היתה תחת מעקב רפואי משנת 90' עד לחודש דצמבר בשנה שעברה. 301 נשים אובחנו במהלך המחקר כחולות בסרטן הרחם.

"כל כוס תה נוספת ליום תורגמה ל18% של סיכון מוקטן ללקות בסרטן הרחם", אמרו החוקרים אשר סייגו את תוצאות מחקרם באומרם שמדובר במחקר ראשוני אשר זקוק לאישוש באמצעות מחקרים נוספים.


הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
  הדפס
הדפס
שלח לחבר
שלח לחבר

 
 

או


חיפוש מתקדם

קטגוריות לבחירה

  רפואה כללית
  בריאות האישה והגבר
  בריאות הילד
  עור ורפואה אסתטית
  בריאות הנפש
  תזונה
  סרטן ומחלות דם
  עיניים ואף אוזן גרון
  ניתוחים – כירורגיה
  תרופות
  בריאות הפה והשיניים
  שלד ומפרקים
 
פינת הרופא
 פתח דף בית ללא תשלום
 עדכן את דף הבית שלך
 רוצה לנהל פורום?
 כניסה לפורטל המקצועי
רופא בפוקוס
דר' שלקוביץ-שילה צחי
מחלות עור ומין
דף הבית
הצטרפו לאחרונה
פרופ' פורת שלמה
דר' שוסטק אבשלום
דר' שיין גולדשמיד רינת
דר' שלו מריאו
דר' פרהדיאן מהרן
 

הרצאות מכנסים

הרצאות נוספות

 
  משוב   מי אנחנו   פתח דף בית אישי   הצהרת משתמש   תנאי שימוש   פרסמו אצלנו IWMS™ inside